Inte bara kossor som blir vårgalna!



Nu när våren har kommit är det inte bara kossorna som blir galna av glädje när de får komma ut i grönskan igen, utan också alla ungdomar. Jag var med ett gäng kompisar i en park igår, och alla blev som barn igen!
Det var vattenkrig, brottning och en del jagande runt parken! Det var väldigt kul att se på och även delta i!
Något annat mysigt var den extremt söta Pittbull valpen som stal allas hjärtan! Och havet av såpbubblor som flög över parken och både irriterade de som fick dem på sig och spred glädje i regnbågens färger.
Men denna galna vårkärlek kan även gå över styr då två glasögon gick sönder i vild brottning och jag fick åka in till akuten med lätt hjärnskakning. Men stort creds till akuten då min kära mamma mu och jag bara behövde vänta i två timmar istället för sex! :)
så LOVA AND PEACE OUT FOLKS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0