BLACKA REGGAE!

Blacka Reggae festival :D



Blacka Reggae var underbart! En dag att minnas! Allt underbart folk, kaksmet och läsk i solen!
Dagen var sjukt varm, det var som en sommardag i juli! Jag har till och med fått färg i ansiktet! Och Buba såg ut som en klassisk byggarbetare från Polen med arbetsbyxor och solbränd överkropp :D
Jag slummra till på filten i gräset och det kändes som att ligga på en strand med massa folk, ett band spela i bakrunden och solen värmde mitt ansikte, jag låg bara och njöt av livet!
Dock blev nog solen lite för mycket fram i mot eftermiddagen då jag lyckades svimma två gånger när vi vänta på att få maten :P men efter ett tag lyckades jag kvickna till och resten av dagen var jätte lyckad! Syster Sol och Kapten röd fick stämmningen att vibbrera i hela kroppen och hela stället att gunga med i takt!
Som för att avrunda...DAGEN ÄGDE!
Så Love and Pease out folks! <3

Kommentarer
Postat av: Lotti Odenhall

Låter härligt! Förutom svimningen förstås:)Solen ska man aldrig underskatta...

2010-05-16 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0