Sommar och de där vackra!


Sommaren är här och jag njuter fullkomligt! Jag spelar teater och fiol på gatan med gruppen från arbis, vilket det funkar mycket bra med :) Annars vattnar jag blommor och träffar de underbara folket i mysiga soliga parker och fikar i kvällssolen. Mamma Vic och jag var på stan och fynda härliga saker på rean och köpte oss ur en tillfällig deperition vid namn mens :P sedan på kvällen blev de parkchill med otroligt många fina människor :D

Jag finner en stor lycka nära dig och jag känner mig väldigt trygg med dig och i din närhet vilket har gjort att jag är trygg med mig själv. Fånigt att jag behövde dig för att inse att jag är helt trygg med mig själv. :P men spelar väl ingen roll egentligen. Men jag har börjat inse mycket saker på sista tiden, det är kul och jag blir i harmoni i det allmäna livet. Jag minns sommarkvällen med jordgubbar och chokladsås och det där lilla extra som gjorde kvällen perfekt. det var du och jag och det var underbart! Jag trivs med dig, något enormt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0