FestivalSommar!


Jag vill röja till de älskade banden! Låta dreadsen flyga åt alla håll i brutalt röj! Röja brutalitet till Lillasyster! Saknar festivalgalenskap, där ingen riktigt tänker hela vägen! Jag vill dra på festival där folk lyssnar på musiken som jag lyssnar på, där gemenskapen är stor och man förstår varandra i en perfekt harmoni av att alla älskar samma musik! Där alla snygga och coola människor sammlas på samma ställe! Jag vill röja aset med dreadsOskar! Jag vill bli sådär härligt lagom festivalfull!
Det sög hårt att jag inte hade råd och tid med SwedenRock Festival! Jag är fett avundsjuk på min älskade broder som är där och röjer som fan! men kanske nästa år? Jag kommer inte kunna åka på några festivaler i år men ska försöka klämma in skogsröjet i alla fall! För det var fett förra året!
Så Lova and Peace out folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0